Thuya Lakes Lodge - Reisverslag uit Kelowna, Canada van peterenfloortje - WaarBenJij.nu Thuya Lakes Lodge - Reisverslag uit Kelowna, Canada van peterenfloortje - WaarBenJij.nu

Thuya Lakes Lodge

Door: Floortje

23 Mei 2011 | Canada, Kelowna

Ik heb al een poosje niks geschreven. Nou gebeurt er ook niet echt veel, zeker zo in het voorjaar als het erg druk is op het werk en we een uur langer werken door de week plus de zaterdagen. Dat is nu gelukkig weer achter de rug.
Net voordat de drukte begon, was Peter hier voor het Paasweekende. Hij had zowel de vrijdag als de maandag vrij en is toen met de auto naar huis gekomen. Wel een hele rit, maar erg fijn dat dat kon.

Afgelopen weekende hadden we hier het zogenaamde May long weekend en waren we de maandag vrij. We waren al een poosje van plan om dit weekend een camping te gaan bekijken die te koop staat en hadden een afspaak gemaakt voor afgelopen zaterdag middag.
Peter kwam vrijdag avond op het vliegveld aan; zaterdag morgen zijn we met Baxter op weg gegaan via Kamloops en daarna nog wat verder naar het noorden tot Little Fort. Vanaf daar was het nog ongeveer een uur de bergen in via de onverharde weg. We hadden met de makelaar afgesproken tussen 1 en 2 uur. Wij waren er om 1 uur en de makelaar ook. De eerste indruk was goed. Het ligt er mooi aan twee meren en er liggen nog vele meren in de buurt. Er zijn in totaal tien huisjes, waarvan de huidige eigenaren er acht van verhuren, eentje voor eigen gebruik hebben en eentje voor personeel. Verder is er een gebouw waar een zit/eetruimte is; hier is ook de keuken; de huidige eigenaren bieden namelijk een all-inclusive pakket aan en ze hebben nu ook een vergunning om eten en alcohol te verkopen - schijnt erg lucratief te zijn.....
Op het terrein bevinden zich verder nog wat schuren met gereedschappen, de generator etc., een toilet/douche gebouwtje en een apart huisje om vis schoon te maken.

Het lijkt ons wel wat en nu is het dus de vraag of we het kunnen financieren. Afwachten dus maar. We hebben het idee dat de vraagprijs redelijk is, al kan er waarschijnlijk nog best wat vanaf. Ik zal nog wel even wat foto's plaatsen van hoe het er daar uitziet.

Peter is nu weer onderweg naar Fort McMurray. Het werk houdt daar op het ogenblik ook niet over, helaas. We zien wel hoe dat gaat lopen. Als we de camping kunnen kopen dat kunnen we allebei lekker onze bane opzeggen!

Groetjes van Peter en Floortje

• 24 Mei 2011 - 10:56

Ellen:

ziet er mooi uit, blijf jullie volgen, ben benieuwd of dit het gaat worden! Succes met alles uitzoeken. groetjes!

• 24 Mei 2011 - 19:12

Pieter Molenaar:

Say: Yes we can!

• 04 Juli 2011 - 07:35

Lucia:

Hoi Floortje,
    Ik kreeg van vrienden jullie blog door. Ze zagen dat jullie een eigen bedrijf zoeken. We wij hebben wat te koop zij het in een hogere prijsklasse. Maar met veel mogelijkheden en redelijk in het gebied waar jullie gekeken hebben. Mocht je info willen kun je me mailen lucia1963twan@hotmail.com
    groeten Lucia