Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Kelowna, Canada van peterenfloortje - WaarBenJij.nu Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Kelowna, Canada van peterenfloortje - WaarBenJij.nu

Gelukkig Nieuwjaar

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg

01 Januari 2011 | Canada, Kelowna

In de weken voor Kerst had ik op het werk niet zo veel te doen en ben toen een aantal dagen om 14:00 uur naar huis gegaan. Dat was wel lekker, ook omdat ik dan Baxter met daglicht kon wandelen en niet in het donker.
Peter kwam de woensdag voor Kerst thuis; hij was 's nachts uit Fort McMurray vertrokken en was hier om 15:00 uur in de middag. Ik was net met Baxter aan het wandelen en toen ik terugkwam was Peter de oprit aan het sneeuwvrij maken. Ik had dat nog niet gedaan, want ik had last van mijn rug van het sneeuwruimen een paar dagen daarvoor. Gelukkig had Peter een goed reis gehad en geen sneeuw onderweg totdat hij dicht bij huis was. We waren allbei erg blij dat hij er weer was en Baxter was ook heel erg blij trouwens.

Op Kerstavond hebben we bij onze overburen gegeten; wij hebben de kalkoen verzorgd en zij de rest van de gerechten. Dat was erg lekker en we hebben er zowel eerste als tweede Kerstdag ook nog van gegeten. In de middag, voor het avondeten, zijn we nog naar de kerk geweest. We waren wat aan de laten kant en het zat eigenlijk al vol, maar gelukkig hadden ze een overloop deel waar ook nog zo'n 200 mensen konden zitten - was eigenlijk ook wel zo gezellig.

De afgelopen week hebben we niet heel veel gedaan, want ik was een deel van de tijd niet erg lekker, waarschijnlijk een flinke verkoudheid en natuurlijk kont dat opzetten als je een week vrij bent.... We hebben wel een keer lekker geshopt, uit eten geweest en niet naar de nieuwste Harry Potter film geweest, want de kaartjes waren uitverkocht toen we bij de bios aankwamen.

Gisteren, op oudejaarsavond hebben we bij onze bure wee huizen verderop gegeten en dat was erg gezellig; onze overburen waar we met de Kerst waren geweest waren er ook. We hebben het niet laat gemaakt en zijn al slapend het nieuwe jaar ingegaan.

We wensen iedereen een heel gelukkig 2011 toe!

Groetjes van Peter en Floortje

  • 15 Januari 2011 - 18:39

    Gert Landman:

    Jullie ook veel heil en zegen in het nieuwe jaar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hoi, wij zijn Peter en Floortje en op 15 augustus 2006 zijn we naar Canada geëmigreerd. We wonen in Kelowna BC. We werken allebei nu nog voor een baas, maar we willen met een aantal jaren een camping kopen en zo ons eigen 'bedrijf' starten.

Actief sinds 29 Juli 2006
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 91813

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: